Начало | Registration | Login Welcome Guest | RSS
[ New messages · Members · Forum rules · Search · RSS ]
  • Page 1 of 1
  • 1
Zbot--Команди 2
CaMp3RDate: Tuesday, 04.06.2010, 7:56 PM | Message # 1
Sergeant
Group: Потребител
Messages: 33
Reputation: 0
Status: Offline
NAVIGATION MESH EDITING
Всяка от следните bot_nav_ команди действа на навигационния mesh, позволявайки ръчно настройване на автоматично научените данни. Препоръчително е командите да се бинднат към някои копчета за по-лесно редактиране.
ВНИМАНИЕ: Няма "undo" действие (връщане на зад). Запазвайте си navigation mesh-овете често.

bot_nav_mark
Маркира текущо избраната nav area за по-късни операции.

bot_nav_delete
Изтрива маркираната nav area.

bot_nav_split
Разделя маркираната nav area на две нови nav area-и, заедно с бялата split линия.

bot_nav_merge
Съединява маркираната nav area със предишно маркираната nav area в нова, единична nav area. Съединяването ще настъпи само ако двете area-и са в еднакъв размер по merge линията.

bot_nav_connect
Създава еднопосочна връзка от маркираната area към текущо избраната area, казвайки на ботовете, че могат да ходят от маркираната area до избраната area. За повечето area-и, ще искате да свържете area-ите и в двете посоки. Въпреки това, за някои "jump down" area-и, ботовете могат да се движат еднопосочно, и не могат да се върнат на другата.

bot_nav_disconnect
Дискънектва Всички връзки от текущо маркираната area с текущо избраната area.

bot_nav_begin_area
bot_nav_end_area
Тези две команди позволяват създаването на нови nav areas. "bot_nav_begin_area" маркира ъгъла на area-та. "bot_nav_end_area" маркира срещуположния ъгъл на area и я създава. За да откажете операцията, пуснете "bot_nav_begin_area" командата отново.

bot_nav_splice
Създава нова nav area между маркираната в момента area и текущо избраната area, като свързва новата ареа бидирекционално. Тази команда е особено полезна за създаване на преливачи nav area-и.

bot_nav_crouch
Обозначава избраната area като"crouch", изисквайки ботовете да пълзят (клекнат) за да минат през нея.

bot_nav_jump
Обозначава маркираната като "jump". Това подсказва на ботовете, че трябва да скочат за да прекосят аrea-та.

NAVIGATION MESH PROCESSING
bot_nav_analyze
Анализира навигационния mesh за да определи Approach Points и Encounter Spots. Това може да отнеме няколко минути, в зависимост от размера и сложността на картата.
БЕЛЕЖКА: Тази команда изисква един бот да бъде в играта. Препоръчителната процедура е да запазите mesh-а, да добавите бот и бързо да въведете bot_analyze.

bot_nav_save
Запазва текущия navigation mesh на диска. Навигационния mesh ("nav" файл) е автоматично именуван съответно името на картата. Например, ако картата е de_dust.bsp, nav файла ще бъде de_dust.nav.

bot_nav_load
Изчиства текущия navigation mesh, и го зарежда от диска.

NAV MESH EDITING
bot_nav_edit [0,1]
Нагласяйки този cvar на 1 позволява ръчно настройване на навигазионния mesh на ботовете. След като е активиран edit режима може да се ползват bot_nav_* командите.

bot_nav_zdraw
Тази стойност определя колко високо над земята да се рисуват "nav mesh"-овете под nav edit режима. Ако терена е много неравен, може да бъде полезно увеличичаването на тази стойност от 10 до 15. По подразбиране е 4.

bot_quicksave [0,1]
При стойност 1, фазата на анализиране на картата ще бъде прескочена. Това е полезно при ръчното настройване на nav файловете. Забележете, че без анализа, ботовете няма да се оглеждат наоколо както трябва.

DEBUGGING - дебъгване
bot_walk [0,1]
Форсира всички ботове да ходят (забранява бягането).

bot_stop [0,1]
При стойност единица всички ботове ще спрат да се движат и да отговарят.

bot_show_nav [0,1]
При стойност единица nav mesh-а се очертава покрай всеки бот.

bot_show_danger [0,1]
При стойност единица, "danger" във всяка nav area е очертан като вертикална линия. Сините линии представляват опасност за CT-тата, а червените - за Т-тата.

bot_traceview
Ползва се за вътрешно дебъгване на bot навигацията.

bot_debug
Ползва се за вътрешно дебъгване на боведението на ботовете.

MISC
bot_about
Показва версията и информация за автора на ботовете

bot_goto_mark
Кара един бот от картата да се придвижи към центъра на маркираната в момента area. Това е полезно за тестване на проходимостта на специфични части на navigation-ния mesh.

 
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Copyright MyCorp © 2025
SEO Оптимизация